Wednesday, April 16, 2014

New Distributor Training-BERJAYA TIMES SQUARE

Assalamualaikum.

Hai readers ;) Lama saya x menulis di blog ni...bz sangat2x...Anyway saya nak kongsi about NDT Shaklee. Saya ada join NDT program pada 12April 2014.

Saya nak share camne saya ley terJEBAK dengan Shaklee..hihi..My friend yang ajak..selaku my mak shaklee..mula2x saya macam nak x nak je..sbb x caya ngan MLM. takpelah..i just register la lepas dua kali ajak..lagipun,masa saya kecik2x..mak sy ada makan supplement Shaklee ni.maknanya memang da lama sgtla syarikat Shaklee ni...So, disebabkan 57 tahun da aktif...sy percaya dgn produk ni.WAAHHHH...sekarang saya terpaksa terima BONUS bulan2x...Alhamdulillah,dapat side income tengah sengkek tengah2x bulan kan...Syukur...mula2x join tu tak dapat bonus apa2x pun sbb sy MALAS. Then,sy sedar...kalau aku malas..camne aku nak berjaya kan..relaxje aku tgok mak2x lain(upline) dapat seribu,dua ribu,30 000, 1million...So,janganla jadi kufur nikmat bila orang da bagi peluang! Grab it fida!



Miskin atau kaya adalah pilihan anda!

"Masa depan anda ditentukan pada apa yang anda pilih untuknya"

Kenapa perlu berubah?

Bolehkah kita bergantung pada gaji rm2,500/rm1500/rm3000 ????

Gaji: rm2500
Sosco:rm12
EPF:rm 275

Kereta:rm500
Sewa umah : rm400
Minyak : rm300
Bil :rm400
Belanja Dapur: rm300
Shopping : Rm 300
Baki ?????

Huhu...Disini la saya rasa better amik side incomela...disamping nak kayakan diri&family...Boleh tolong family, suami & settlekan hutang didunia sekarang ni...macam2x hutang ada...dulu boleh beli nasi lemak harga rm1..sekarang rm2,3 inggit...dulu murahje kan..tu namanya INFLASI!

Ramai yang miskin selepas PENCEN!
10 tahun bekerja,duit x cukup2x!
Gaji tahunan akan dinaikkan pada kadar 4%
Dividen EPF sbyk 5% setahun

Apa impian anda?

Impian sy/PUSH FACTOR saya:

1.Nak settle bayar PTPTN sekaligus!
2.Nak bantu suami!
3.Nak bagi duit kat mak ayah!
4.Nak buat simpanan masa depan! (Nak beli emas!!!!)

So, kalau kita x mampu buat lagi, adakah kita perlu mengalah gitu je...oh noooooo!!!!

Dengan Shaklee!

1.INCOME BULANAN boleh LEBIH RM10,000
2.BOLEH BELI TANAH/RUMAH/EMAS/INSURAN
3.etc

Kenapa x  jadikan impian anda satu kenyataan???

Register Shaklee Rm75 sahaja. Suami/isteri boley daftar sekali tu. Jangan kedekut nak mula!!!!

Ada 4 CARA MENJANA PENDAPATAN kat dunia ni:

1. BEKERJA MAKAN GAJI

5% je yang ada chance jadi BOS

2.PEMILIK PERNIAGAAN MILIKI SISTEM
ada kos renovate,upah pekerja,modal,banyak risiko

3..BEKERJA SENDIRII MILIKI PEKERJAAN
Shaklee: register->share kebaikan produk-->tolong orang lagi sihat

4.PELABUR MILIKI PELABURAN
Main saham..tak tentu naik turun!

Berniaga la dengan Shaklee.Shaklee ada produk2x hebat..ade master2x hebat."u buat,u dapat!"

Jom layan gambar masa program NDT tu ;) sangat best&motivated!




Ni Master Law Chu Hian yang pernah menghidap kanser. After consume Alfalfa&Vivix akhirnya hilang 100% kanser!








No comments:

Post a Comment